Ljusblåa dagar

Hejsansvejsan! Sov hos Sofie inatt och vi sov över så vi missade spanskan idag :/ Men som tur va har vi fixat så vi får göra provet där på tisdag. Efter provet hade vi kör, bild, mer kör och svenska. Då hade jag, Sofie och Frida äntligen redovisning för Jenny om ljud igen. Avklarat! (Y) Sen slutade vi så vi hade ingen so men jag å Sofie satt kvar och skrev lite på bokrecensionen. Kom hem vanlig tid eftersom vi skulle ha slutat tidigare och då drog vi till Sofie. Nu har vi kommit hit igen och hon ligger på min soffa å jag tänkte uppdatera lite granna.. Senare ska jag dit igen och då blir det Talang finalen :) å Hajen 3 och 4 :D haha! Sen blir det sång of course. Mamma och pappa håller på att grilla kött så ska vi käka det snart tsm med potatissallad. Snackade med Vera idag, hon sa att jag kan höja mig till VG i matte redan i början av gymnasiet på A-kurserna :) härligt!

Min å Sofies dag har iaf varit grymt bra med oväntade resultat, men positiva :D

Kraamizaar ^^

Kommentarer
Postat av: /SB

kan du ge dej sjutton på att det blev haha :D

2008-06-01 @ 12:40:47
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: E.

Haha mena! :D

2008-06-01 @ 15:26:52
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0