Kalabalik

Igår kikade jag å Sofie på Eurovision Songcontest tsm, asså fyfaan! Sverige måste börja tänka om, vi ska börja skicka sånna låtar som vi själva tkr suger eftersom att varje gång vi skickar en perfekt bra låt så förlorar vi, lixom18:e plats är illa!! Charlotte tkr jag va en av dom bästa igår men resten av Europa har dålig musiksmak!! ;P :S haha! Malta är ett GREAT land tkr ja eftersom vi fick 12:poängaren av dom :D Tänk att det va dom som gillade oss :) Fan så king.. Sen var ju Björn king på att läsa upp resultaten från Sverige åxå :P Tänk att Sverige har både talang och humor xD Aja efter Eurovision blev det Lilja 4-ever och sen var ju klockan typ 4 så då gick vi å sööv! Vaknade runt 12 idag å då gick vi ner på stan men såklart va de stängt :S Men vi gick till nån blomsteraffär och sen till konsum där ja köpte en Paradis-ask till mamma :D Efter det köpte vi en varsin glass och sen åkte jag hem. Då käkade jag å snart ska jag ut i solen, ska ta ett premiärdopp i poolen åxå eftersom mamma å pappa tog bort pressänningen nyss :) Det är 7 grader i vattnet bara eftersom vi inte har fått igång värmen än :S :P brrrr... Kryddar man lite blir det 10 grader xD Men nu ska jag gå å slänga på mig bikinin och gå ut å steka! :P

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0