In school

Just nu sitter jag och har trök NO! Inget å göra direkt så jag sitter här istället.. Vi slutar ju sen så då ska jag in med mamma till valbo. Tydligen ska både Sofie och Jennie in mä sina mammor too så egentligen hade ju vi kunnat åkt men man kanske får lite rabatt när man har mammor med.. De är väl så alla tänker haha! :P På onsdag ska vi knäppa korten runt 9:45. De är ju därför jag ska till valbo för att köpa lite pink stuff.. Före det ska vi baka en tårta på HK:n och jag ska antagligen göra med Annli, vi ska fan vinna! man får pris.. haha! På torsdag är det den ultimata utskämmningsdagen då jag å Sofie äntligen sorgligt men sant ska köra våran HSM-show  ;P :S Vi kommer så ah hej då! Nä nu ska jag dega klart sen bär det av hemmåt igen..

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0