Home sweet Home

Igår gick vi runt å Covent Garden innan vi åkte till London City för att åka hem igen :/ :) Jag köpte 2 par skor och 1 grön tröja från Primemark, en rosa-vit blommig tunika från Mark&Spencer, silvriga örhängen från Oasis. Sen fick jag en mugg av mamma från Mark&Spencer för den var så söt hah :) Den är rosa med väskor, skor och klänningar på. Sen fick jag även en Dior-mascara av mamma och pappa på flygplatsen. Kom hem runt 1 inatt typ så då var jag tvungen att sätta mig vid datorn för att skicka HK:n till min hotmail så jag kunde forts. i skolan sen. Sen gick jag å la mig eftersom jag skulle till skolan idag. Dagen var lugn pga. att vi bara hade matte, lite HK (sista timmen av HK:n hade vi kör) och svenska. Sen skulle vi på någon dansuppvisning på Folkets Hus så vi slapp både SO:n, SET och elevrådet haha. Dansen var faktist ganska rolig och efter dansen var jag en liten stund med Sofie. Vi hade riktigt bra humor idag kan jag lova!. haha garva hela dan lång.. :D Imon har vi prov i engelska oregelbundna verb och sånt så det måste jag ta mig en liten titt på innan Top Model börjar. Nån dag snart måste jag ta och köpa en klänning elr en kjol till Greaseshowen eftersom jag inte har ngt som passar, men den får inte vara för dyr för jag vill ha mkt pengar när sthlm resan blir aktuell ;) Får dra med mig nån frivillig till stan elr valbo, elr så släpar jag med mig nån ändå om ingen vill för jag måste in xD Sen måste jag boka tid hos frissan nån gång, kan inte se ut som jag gör ;P Då ska jag även passa på och köpa nå lermojs till håret från Osis som jag provade av Eva i London. Kommer bli dyra månader framöver känner jag för jag vill ha en liten miniväska åxå och chinos å massa annat tok men det får jag leta efter i sthlm förutom väskan för den måste jag ha innan :) Nu verkar det iaf vara bestämt med datum till min och Sofies HSM-show, det blir den 29/5. Dan innan det alltså den 28/5 ska klassen knäppa lite roliga kort, det är inte helt bestämt än vad vi ska göra men det lutar åt att vi tjejer får bestämma. Tycker vi iaf xD Jaja ska kika på engelskan nu, kommer lite bilder senare från London :)

Kraamizaar ^^
image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0