Guerra Civil Española

Japp nu sitter jag å pluggar inför spanska redovisningen imon, ska berätta om de spanska inbördeskriget. Svårt men det är ett måste, kmr låta som en hes gås men annars så ;P Efter skolan blir det solning för min del om det är fint väder då fast iof så måste jag och Sofie träna lite inför showen som jag tjatar om hela tin ;) haha men jaja den måste finslipas lite å vi har rätt mkt planering var å fixa, stressigt nu den här veckan. Jag kanske inte kan spela in de 3 sista låtarna nu när jag är förkyld åså, men då får Christina damprus på oss eftersom då kan vi inte göra showen på torsdag heller :S xD Men vad ska vi göra åt det, det kanske är Gud som inte tkr att vi ska göra det på torsdag å detta är ett tecken på det xD Maybee!. Imon ska jag å Sofie äntligen välja gymnasium haha. Vi har ju inte riktigt bestämt oss än men tror att det blir Handel. Sen ska vi gå lite kurser på sidan om, om hudvård å kanske t o m hur man fixar naglarna. Ska bli roligt för det låter super om man är intresserad som jag å Sofie är ;D

image194


Dagens låt: Please don´t stop the music - Rihanna
Dagens frilla: Utsläppt, gick å spraya det hela dan för volym.
Dagens smink:  Nothing (uscha) men härligt!.
Dagens kläder: Gråa, korta tygshorts och bikiniöverdel (senare hängde ett vitt linne mä i svängarna åxå)
Dagens skor: Idag blev det inga skor för mig :)
Dagens accesoarer: Stort rosa hårspänne
Dagens planer: Sola å plugga huvve av mig
Dagens vill ha: Sommarlov
Dagens saknad: Jag vill bli brun nångång!.
Dagens drog: Ligga ute i värmen å käka vindruvor (så gött)
Dagens tråkigaste: Förkylningen å de tråkiga pluggandet
Dagens dricka: LOKA
Dagens mat: Kycklingsallad
Dagens humör: Stressad men glad :)

Nää nu måste jag ta å plugga vidare på spanska inbördeskriget annars blir inte Elin (spanskaläraren) så glad!. Läängtar tills allt äckelpluggande tar slut å man kan pusta ut för en gångs skull. Efter pluggandet idag så blir det nog natti natti för mig men då är nog klockan redan mkt!. Oj det var ganska sent redan nu menmen sover på sommarlovet ist ;) Fast då tkr juh mamma att jag ska jobba så får väl slita nåra veckor till där :/ Pallar inte! Men att få pengar är helt okej för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0