Färgglada dag

Idag har det vart en kanoners dag! Först bakade vi tårta på hk, min å annelis va såäckligt god enligt oss :P mums! Sen bar det av till omklädningsrummet och där vart det full fart på oss tjejer, vi skulle sminka oss med 30 liter smink och vi hade bara 2 speglar, KATASTROF! Sen knäppte vi lite bilder och sedan blev det att knäppa egna mä mobiler och kameror hah! Skööjj där ett tag, hade ballonger med på kortet åxå.. Sen blev det til att käka tårtorna haha! Mätt som tusan så det fick bli vår lunch. Sen hade vi grymt lång hålis och då blev det även lite vimmelbilder.

När jag kom hem med Sofie eftersom hon hade följ med mig så käka vi varsin minipizza. Sen gick vi givetvis ut i solen. Då tänkte vi lägga oss å sola så jag hämtade varsinna solmadrasser att ligga på. Sen märkte jag att det hängde en spindel i den ena, då skrek jag å sprang in fort som bara den.. Den madrassen fick Sofie ta xD Snäll som jag är.. haha! Men vi låg där i typ 5 min innan vi upptäckte n vit, genomskilning död spindel brevidoss. Då blev det fort upp igen och så tänkte vi ta oss ett dopp ist :P Detvar jättemkt löv och sånt i poolen eftersom vi inte hade städat den än. Vi skuttade på min badmadrass och flöt ut för det var iskallt. Bah 15 - 17 grader.. Men vi blev ändå dyngblöt! hah så tillslut ramlade vi i, men de va ju så sjukt kallt så det blev upp lika fort igen. Då såg vi massor av äckligt stora spindlar på botten (döda såklart).. Blää! Vi fick nå ryck så vi städa rent hela poolen, skickligt! vi la tog spindlarna i en hovå la dom på marken för å kolla på dom, tydligen var det en delikatess för myrorna. Nu är de uppätna ;) mysigt! Sen blev det mera bad när den var ren, hah grymma skratt och vi hade det askul! Roligare än på länge.. Sen såg Sofie en spindel på henne så då sprang hon precis som mig in å skrek! Jag garvade åt henne xD Sen gick vi å köpte varsin glass på ICA. Efter det satt vi med fossingarna i poolen och drack cola, sen vart det mat och då satt vi ute på gräset och käkade.. Satt ute ända till halv 8 då vi gick in sen åkte hon hem. Senare kikade jag på Pussycat Dolls 2 och nu skriver jag med Sofie, Bella och Jennie :) Strax blir det sovaaa!

Bilder snart!


Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0