A Whole New World

Vårens och sommarens makeuptrender är riktigt färgstarkt som typ turkost, grönt och nyanser som mango, papaya och melon. Annars kan man använda sig av bronsiga toner med guldskimmer om man vill var lite mera naturlig i sitt sminkande. I sommar tycker ja gatt de kan vara extra fint med bronsfärgat eftersom att om man har en fin bränna så passar ögonskuggan till perfekt!. Men man kan alltid blanda både bronsiga toner med färgstarka toner.


Scrubmask:
1 dl krossade havregryn
1/2 dl yoghurt
2 tsk flytande honung

Blanda ingredienserna och lägg sedan smeten på ansiktet, låt det verka i 15 minuter och sköj sedan av med ljummet vatten. Enkelt och bra!. :D Kör på det! (Y)

image196image198image199image200image201image202


Kommentarer
Postat av: cec.

Jag som precis letade efter en bra ögonskugga till sommaren :) Har du några tips på bra produkter? Kram!

2008-05-05 @ 22:05:47
Postat av: Fanny

Jag har alla grejer för att göra scruben :P Har du några bra tips på produkter till smink? Både för det ena och de andra, tex mascaror, foundationer, ögonskuggor osv.

2008-05-05 @ 22:09:05
Postat av: Emeliee

Jag gillar clinique till mascaror och kajal/ eyeliner, men även niveas mascaror. sen kan jag gärna ha andra märken med jag gillar dom mest!. Til foundation gillar jag Isadora för budgetens skull mn den är jättebra åxå smälter perfekt in i hyn efter ett tag :) Till ögonskuggor och rouger föredrar jag smink från The Body Shop elr Make Up Store. Kram!. :D

2008-05-06 @ 18:33:56
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0