Torsdag

Heej :) Idag började dagen med matte kl 5 över 9, hade omprov för ja fatta inget av de förra provet :/ så Vera (läraren) hade ju inte sagt va man gjorde för fel på uträkningarna eller gett mej rätt svar på dom så de vart ju inte så lätt. Då strunta ja i o plugga för de gick inte o mamma tkt att ja skulle prata mä Vera o säga att ja skulle gö de på måndag ist o de gjorde jag men såklart så tvinga hon mej att göra de ändå.. Efter provet så hade vi muntliga nationella i svenska och sen luncho sen hade vi sn tur att vi slapp spanskan.. Sen hade vi bah 2 lektioner kvar engelska o estet.. Sen vare äntligen slut på dagen och så åkte man hem o Sofie hängde mä typ en halv timme för hon hade punka så hennes mamma lära hämta henne :) Sen kollade jag på OC o nu sitter jag här o tänkte plugga lite svennis för vi har prov på Fogelström elr va han heter imorn.. XD senare tänkte jag försöka mej på att städa rummet lite, skulle kunna behövas o sen ska jag packa för ja ska ju till Helena på dirren efter skolan.
Kraamizaar ^^                                                                              image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0