The Day

Heej :) Sofiee var sjuk idag så hon får ta o krya på sig nu med desamma tycker jag! :/ :D <3 Synd bara att hon antagligen inte kommer imorn för då skulle vi ha behövt tränat på lite grejer men men sånt är livet när tajmingen blir lite dålig! Skolan gick bra o vi gjorde apelsinsaft på HK:n haha! min o annelis ägde! säger vi :P Matteprov imorn :/ sjuukt trökigt! Men nu ska jag klara det har ja bestämt! Så det bli väl lite smått plugg på det ikväll o sen blir det Top Model och Kungamordet! SUPERDUPER DET! Funderar på om ja ska åka in till valbo elr gävle nån mysig dag o shoppa för nya kläder skulle inte sitta fel! Men det får bli nån dag sen de antar jag.. hihi! Har prov i Hjalmar Söderberg på fredag och nån redovisning imorn, då ska man visa hur man kan göra en redovisning så dåligt som möjligt, man får t ex tugga tuggummi, babbla tyst osv. kommer bli skoj de tror jag! :D haha! Nä nu måste jag sätta gasen i botten om jag ska hinna med matten..

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0