Pluggandet har börjat igen..

Heej :)  Då har de börjat igen då, plugg plugg och ännu mer plugg! skitkul?! NEEEEJ! Ajaa till imorn ska jag Sofie och Sandra kunna lite om Enighetskyrkan för vi ska redovisa om den på so:n.. Sen äre iaf friluftsdag på onsdag odå ska vi tre gå tipspromenad och sen får vi förhoppningsvis sluta om lärarna kan va lite snälla (A) Nu sitter jag och lyssnar på lite musik för jag har verkligen itne lust att plugga! Usch..

I helgen händer det andra grejer, på fredag kommer Helena och hämtar mig på dirren efter skolan odå ska vi åka och gymma i gävle där hon brukar gymma, sen ska vi ut o käka o fläska på kvällen (jämnar ut sig efter träningen) XD Sen ska jag sova där så vi ska väl kika på nåra filmer o ha lite skoj syrran o ja ;) På lördagen vet jag inte riktigt när jag kommer hem från Helena men då när jag gör det så bär det av till Sofie som vanligt oså ska vi kika på melodifestivalen oså.. Blir väl SingStar i 180 oxå som alltid! :) På söndan så bär det av till valbo igen fast det blir väl bara o kika runt en liten stund och sen åka hem igen.. hehe! Kanske hinner bli lite shopping på lördan hos Helena om hon har tid med det ;) Låångt till helgen än men jag har tröttnat på den här veckan redan så man kan väl alltid längta! :D

Kraaamizaar ^^

image124


Kommentarer
Postat av: Systeryster

haha.. så fina vi är :) märks att vi är syskon..

2008-03-05 @ 18:57:10
Postat av: emelie.

haha jaa XD (Y)

2008-03-06 @ 08:46:30
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0