OC

Heej :) Kom hem från skolan för 2 timmar sen och nu sitter jag här och väntar på att OC börjar om 10 min :) Senare idag ska jag och Sofiee åka och handla lite gott att ha med sig till friluftsdagen som vi har imorn.. Blir väl en cola, baguette och nå mumsigt att äta på medan man går omkring i Högbo på tipspromenad :/ jätteroligt! hm.. nej! men det kommer nog bli bra för jag o Sofiee kommer bara gå o prata om annat o de blir bättre ;P hehe! Sen efter vi har handlat så ska jag kika på Gossip Girl. Äntligen är det tisdag igen :D kan inte missa en sekund av de programmet! I går fick vi i klassen våra kläder som Fredde hade beställt så typ mer än hälften hade väl på sej dom idag haha! På byxorna fick man en text på rumpan så på min står det Piff och på Sofies Puff.. hah! men det passar oss för vi är JÄMT och ibland känns det som att vi är lite som dom, springer runt o garvar och springer in i varandra ibland så ah, men så valnötter äter vi inte på.. :P då passar colan in bättre! Ajaa nu börjar snart OC så ska väl dra mig till tv:n, som står 2 m ifrån mej men ah :P haha!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0