Lördag - Söndag

Heej :) Igår käka the whole family påskmat tillsammans så de va riktigt trevlans de :) Sen på kvällen så kika vi på sing a long, Extra Extra och Ondskan.. Fast va bah jag som orka se hela Ondskan, de andra gick o sööv xD Andreas som spelar Erik i filmen är så jävla BÄST! alltså rollen han spelar är så himla stark av sig, han tar emot alla slag utan att ens visa någon alls känsla av att han får ont o allt.. Sen på slutet så får han ju ändå egenom sin vilja oså men lite våld använde han med men ja tkr att han va underbart modig av sig! :) Aja iaf efter filmen så satte jag mej vid datten nåra timmar o kika runt lite oså.. Sen kände jag att mina ögon blev allt pömsigare för varje minut så då gick ja o la mej ;P heh! Efter jag gjort mej iordning idag så kom Maria hit (Sussi och Helenas kompis) med sin lilla bäse Moa. Jättesööt!! :) Nu har hon precis gått hem och Sussi följde med henne så jag väntar på att hon ska komma tillbaka för då ska vi in till valbo en liten snabb sväng och kika lite :) lååter bra de!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0