Lördag - Söndag

Heej :) Igår blev äntligen Sofiee frisk så hon kom hit ett tag efter melodifestivalen, typ halv 12 tror jag o då kika vi runt lite på datorn, snacka, garva och hade lite ansiktsmask på oss ;) haha det va en peel-off mask så man drog av den xD den var ägd! Vi gick o la oss när klockan va typ 6, då prata vi ett tag o sen somna vi.. Vi vaknade runt 12 idag o då gick vi upp o käka frulle o sen åkte Sofiee hem till sig. Vi hade tänkt att vara lite duktiga o plugga på ett prov på idrotten till tisdag :) Senare ikväll kommer hon tbk hit o då blire myskväll framför tv:n med Singing Bee finalen och Hide and Seek ;) Det ska bli roligt! :D Nu tänkte jag dra mej uppåt så att jag kan påbörja mitt lilla plugg idag oså blire väl antagligen lite tv under tiden jag pluggar för att inte tröka ut det hela xD

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0