Klockis

I torsdags hyrde jag, sofie, evve, anneli, jeanette o bella Klockis i årsunda.. Vi skulle sova där o skojja runt lite.. Så jag o sofie åkte o mötte alla där kl 8 oså gick vi in o de första dom säger är att de spökar där på övervåningen :O  jag o sofie som är livrädd för spöken dog nästan.. Sen när vi hade plockat upp lite grejjer stack vi upp en sväng för att kika läger, o mycket riktigt så såg de läskigt och gammalt ut!! Usch! :P höll på o dö! Sen sjöng vi singstar odå när ja satte mej framför öppningen till övervåningen så tkt ja att ja såg en stor jävla gubbe stå där o stirra så jag blev livrädd o kasta mej i soffan o med mig fick jag anneli och sofie.. Vi låg där i en hög o dog o garva innan vi fatta att de bah va en sofies halsduk o en jacka :P haha! Aja sen så skulel vi kika på Saw 3 men efter typ en kvart så bytte vi till en komedi ist XD Efter filmen vade allsång o dans o fläska godis som gällde.. De flesta somna till en film vi hade på sen men inte jag o sofie, nejnejnej.. Jag kika runt lite på alla som låg o sov.. själv låg ja i en soffa o sofiie i en, så när ja kolla om sofie sov så kolla hon oxå på mej så då sov hon ju inte XD hah ah men då tkt hon att ja skulel lägga mej brevid henne för ingen av oss kunde sova för vi va så jäkla rädd för spökena XD haha! Ja la mej där till typ 7 för då insåg vi att de va för varmt och det var ju ljust ute så då gick ja tbk o somna direkt i min soffa.. Sen småvakna ja runt 8 o såg att Sofie fortf. va vaken oså kolla evve på mej oxå.. tillslut orka ja inte kolla nå mer så ja somna om o sen vakna alla runt 11 tiden.. Runt 12 hade alla åkt hem förutom jag o sofie då för vi hade ingen skjuss o vi bor ju i sandviken, så vi fick vänta nån timme på bussen. Då sjöng vi lite HSM och stack sen hem!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0