Helgen

I fredags åkte jag till Helena runt 3 tiden oså gick vi iväg till Friskis & Svettis, som gymmet heter. Där körde vi massa grejer o ja kände att ja inte va så himla stark men men.. Efter det duscha vi o stack iväg till ica för o handla saker inför fläskandet på kvällen och sedan åkte vi o hämta grekisk mat. Vi åt kycklingspett med klyftpotatis o tsatsiki o sen vare lite grejs på sidan men gott vare :P sen kollade vi på Let´s Dance o sedan blev  det film ON, vi hade hyrt en skitbra komedi med Adam Sandler, I now pronunce you Chuck and Larry hette den o va så jävla bra! :D Sen va vi så trötta så vi somna medan vi kika på lite mera tv.. Dan efter gick vi lite på stan innan jag skulle hem o då gick vi ett tag med Helenas kompis Sara och hennes ursöta bäse Alice :) Vi gick o tog en kycklingsallad på Waynes elr vad de heter o kika vidare på affärer, jag köpte inget men ja är taggad på att shoppa så ja skulle gärna dra iväg en sväng till ;) Runt 5 tiden skjussa hon hem mej och sedan stack jag till Sofie typ efter nån timme.. Då drog vi på dirren iväg till ica o köpte chips o choklad. På vägen hem vart de lite tabbar o vi garva som alltid, när vi kom tbk till Sofie kollade vi på melodifestivalen odå kom David o Jimmy o dryga, efter melodifestivalen kasta vi pil mot David o Jimmy o vi vann (nästan) Vi hade bättre taktik än dom XD vi stog o kasta pil till kl va typ halv 3 sen dryga vi runt o la oss inte föränn kl va halv 10 på morgonen XD sen hade vi stältl kl på halv 12 men tydligen sov vi till halv 3 ist ;P Då käka vi frulle och satt vid dotan tills ja åkte hem.. När jag kom hem storstädade jag mitt rum, jag städa undan massa grejs, damma o dammsög, för att de inte skulle bli så trökigt så kika ja på Singing Bee och The Perfect Man under tiden :) då blev det mkt roligare! Var klar perfekt till filmen slutade o då gick ja o la mej. Idag var det skola igen o Sofie den lilla pricken försov sig så ja åkte ensam dit ;/ ;P haha! När dan slutade åkte vi o köpte en varsin cola för vi lära de typ ;P ah hah! Sen åkte ja hem o kollade på OC som är så jävla bra så man kan skjuta sig precis som Marissa sköt Ryans bror i ryggen.. Uscha va läskigt de såg ut ;P tur att de bara va på tv haha! Nu ska jag plugga slöjd för vi har 6 häften att plugga på o allt ska vi kunna tills imorn! hur ska de gå tro? måste man så måste man väl :/ Hörs senare!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0