10 veckor kvar till slutet

Heej :) Idag vaknade jag o Sofiee vid 1 fast vi hade klockan på 11.. vi hade väl sleepat vidare ;) hah! Men vi gick o la oss typ 5 - halv 6 så de va väl inte så konstigt! xD Vi kollade på film, sjöng singstar o körde lite inspelningar o knäppte lite roliga bilder :) Idag kikade vi klart på en film från igår medan vi käka lite frulle.. Sen sjöng vi singstar igen tills hon skulle hem.. Men snare ikväll så ska jag komma till henne o sova där så då börjas de roliga igen :) Kaaanon! Så nu gör jag inte så mkt, väntar på att pappa ska komma hem från the store för ja sa åt han o köpa lite mumsig frukt till mej som ja kan fläska på... Nyttigare än godis iaf (A) Sen ska jag väl packa o så tills ja ska åka till Sofiee :) Snart är lovet slut men ja räkna ut att när vi börjar så äre 10 veckor kvar till sommarlovet :D Kul men sorgligt eftersom då måste man lämna den underbara klassen ;( Hoppas vi får ett bra slut iaf och att vi ses igen, o man får alltid hoppas på en klassfest om kanske 10 år ;P haha! kul o se alla då.. Kanske blir en före de oxå hah!

Kraamizaar ^^

image145
 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fina! ni ser så söta ut tillsammans :) vill bara krama er hur mycket som helst!! Ni är bästa vänner elr hur? ;) man ser verkligen det på er :) Kram!

2008-04-08 @ 18:49:16
URL: http://beecka.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar smilegroparna som ni har (L) så sött!

2008-04-08 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0