Yesterday

Igår var jag med Sofie, vi råka sova lite längre än vi tänkt, vi skulle gå upp 11 men vi vaknade halv 2 ist.. :P Efter det köpte vi en varsin glass och gick å satt oss i gräset på nå ställe.  Vi hade med oss en 2 liters cola som blev ganska slut.. haha! När vi satt där så kom det en misse, sen en till misse och hälsade på.. :P Vi lekte lite med dom å sen kom det en tuff liten fågel som ställde sig bara några cm ifrån oss. Senare la vi oss för att sola lite på min handduk i gräset. Åkte hem till Sofie runt 5 - halv 6.. Då käkade vi kycklingsallad och sedan fixade vi vårt NO jobb till på tisdag då vi ska redovisa. Den blev suverääään! Medan vårt lilla arbete höll på att grejsa sig gick vi ut och såg en liten igge igelkott. Vi gick snabbt in för att hämta mat åt en, den fick en tallrik med ostklet, kakor, brödsmulor, sallad och en tallrik med mjölk. Den var ett riktigt kakmonster och älskade mjölken. När den var klar drog den iväg haha! Ja klappade den åxå men då fnös den åt mig haha stackarn! Ja åkte hem runt 11. Då kikade jag på en film och sedan gick jag å sööv. Vaknade runt 12 idag, då käkade jag en macka sen gick jag ut å flöt runt i poolen. Gick in nyss för å skriva så jag ska ut sen igen :)

Kraamizaar ^^

   



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mjölk är farligt för igelkottar:(

2008-06-02 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0