Vem är det som gnager på mitt hus?

Är det en råtta elr är det en mus?

Slutröjt i min lilla stuga. Har bara en byrå och min bässsoffa kvar där nu. Jag har t o m bäddat ut soffan så att jag å Sofie kan sova där. Ser faktist ganska mysigt ut haha aja nog om det. Snart ska jag käka flintastek som pappa ska grilla och sen kommer Sofie hit.. Då kanske vi drar oss en sväng mot ICA för jag vill ha en tidning :D Sen kanske man får med sig en elr en annan godsak hem. Efter det ska vi nog kika på filmen Tretton som vi har längtat efter att se i hundra år nu för den är så sjukt bra :) Efter det blire inget slöande inne nåmera nejnej, då ska vi väl ut å gå å parta runt där på gatan för oss själva skulle jag tro. Nåmer hoppas jag verkligen att vi hittar på, vem vet. Lite skvaller hit å dit blir det väl å en massa pratande om allt och inget. Nu sitter jag å babblar på som en gris känner jag om nåt säkert ingen fattar xD Elr så gör dom de men ah shit the same nu ska jag gå å sätta på mej något varmare än en klänning för det är kallt nu känner jag.

Får väl ta å tagga lite extra till niornas "andra" avslutning som Jenna snackade om eftersom vädret inte var på topp när vi var det i onsdags. Den nya ska bli perfekt nångång när vädret är bra :D Läääängtar iaf dit som fan!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0