The very last day

Tjenabong! Idag började vi med att träna med kören i kyrkan klockan 9, sen var det avslutningslunch för niorna då det bjöds på exotisk planka. Det fanns potatisgratäng, skinka, olika frukter, varsit bröd och en varsin läsk (trocadero för mig) :) Efterrätten var en smarrig glass. Till den visades det lite olika bilder/ filmer från alla åren men efter bara en kortis blev det ett tekniskt fel så vi fick inte se resten :/ kul liv! Det var ändå en riktigt trevlans middag dedär.. Jennie T visade även en jäättefin film av klassen, vi kollade på den 3 ggr innan alla var nöjda och hon hade valt precis rätt låtar till åxå :D

Efter middagen åkte jag å Sofie hem till mig för att lyssna på en skiva vi fick av Gunnar när han spelade in med oss hahahah! xD Skicklighet kallas det! (Y) säger vi.. Sen hade ju jag tid hos frissan vid 3 så jag kilade iväg dit medan Sofie drog hemmåt. Jag klippte topparna, färgade och slingade. Skulle bli ljusare tänkte jag men det blev inte riktigt så haha, fas färgen jag har som grund är mellanblond så tkr då jag att det ser brunt ut. Slingorna däremot är blonda. Efter jag var klar vid 5 nångång drog jag til Sofie för att hinna med halv 6 bussen till valbo, vi hann med den eftersom vi är så bra på sånt ;) Väl inne i valbo skulle vi hitta avslutningspresent till elevhandledarna så det tog väl inprinsip hela kvällen fram till att bussen gick tjugo i 9. Efter det åkte jag hem till mig och Sofie till sig. Nu ska jag kolla på de inspelade avsittet av Gossip Girl eftersom jag missade det pga valbo.. 

Imon är det sista dagen i skolan och då kmr klassen splittras för alltid! ;( UUUUUUUSCHA!!

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0