Frambuesa

Min inplanerade soldag igår blev inte riktigt som jag tänkt mig, det var mulet och äckligt så jag tog min tripp ner till datten ist och bestämde med Evve att jag kunde komma till henne. Jag kom dit runt 3 - halv 4 och då drog vi på dirren iväg till ICA där vi köpte choklad och mini-pizza som lunch ;) Medan vi åt blev det en hel del TV och efteråt blev det massa HSM sjungande.. Mycket trevlans lär jag påpeka xD När Evves mamma kom hem fixade hon iordning mat till oss, makaroner och nån kassler-i-ost-sås haha men det vara apagott :D Alltid god mat i de huset.. Senare på kvällen, elr vi åt maten runt 9 så då vare kväll men iaf då drog vi oss upp mot Evves rum och hade det trevlans med en massa snack och data sittande. Vi kikade även på Mean Girls å Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Sen la vi oss runt 4 men vi snackade fram till typ halv 5 - kvart i 5. Då somnade båda så sött i varsitt hörn av rummet.

Vi hade klockan på ringning vid kvart över 9 idag för vi skulle åka till valbo med Jenna och Bella vid 11. Vi fixade oss och sen kom Jennas pappa och hämtade oss. Vi kom in till valbo ett tag senare och då blev det shopping på hög nivå (typ) Vi käkade mat nästan på en gång, jag åt mini-vårrullar med ris, Jenna och Bella åt nudlar och nån wokröra och Evve åt hamburgare :) Blev en fika nånstans i slutet av dagen. Vi tog en varsin daimtårtbit förutom lurven Evve som inte åt ngt alls ;) När bussfärden hemmåt började tåga hade jag fått med mig en och en annan kasse med 1 svart och 1 hallonrosa långt brottarlinne från Gina Tricot, 1 gulvit skjorta och 1 gulvit klänning från Bikbok och slutligen en vitsilvrig bikini från H&M. Blev faktist rätt nöjd med inköpen och ska troligen ha ngt av de gulvita plaggen imon på midsommar. När vi kom hem igen drog vi alla fyra till Årsunda Pizzeria för att käka (årsunda grisar, Bellas kommentar) pizza såklart (Y) Jenna och Bella delade på en halvinbakad pizza med typ fläskfilé å sånt och jag å Evve delade på en kebabpizza.. Efter maten som käkades hemma hos Jenna blev det massor av snack och efter ett tag började vi dansa åxå, mycket proffisionellt.. När klockan började närma sig kvart över 8 fick vi skjuss av Evves mamma hem till henne, fast bara jag å Evve då.. Då prövade vi kläderna och snackade lite innan jag blev hämtad av pappa vid 9.

Vi åkte direkt mot ICA där hemma, då köpte vi en potatissallad som jag, Sofie, Sandra och Linus ska dela på imon då vi ska till Jenna på GRIIIILLLPARTEEEY! Vi köpte även en mini-flintastek, pärltomater xD, cider och Coca cola.. När vi kom hem prövade jag plaggen igen men jag kan ändå inte bestämma mig för exakt vad jag ska ha imon xD ;P När jag hade prövat allt slängde jag på mig vanliga myskläder igen och skuttade ner till datten. Gick upp en gång för att hämta vatten å såg att pappa har glömt att släckai garaget men jag pallar verkligen inte gå ut å släcka, dessutom vågar jag inte xD

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0