Friends Forever

Idag gick jag upp 10 för jag tänkte gå ut och sola tidigt för att jobba på den sista brännan innan avslutningen, men det var så trökigt väder så efter nån timme gick jag in igen. Igår hade både Sofie och Elin frågat mig om jag ville följa med till Valbo och jag sa nej eftersom jag ville få färg hah! Men eftersom vädret inte tkt likadant ringde jag Elin för att säga att jag kunde åka ändå, då satt hon redan på bussen på väg dit med Stina. Då snackade jag med Julia ist, hon ville åka men hon ville hellre till gävle så vi sprang in på Crispin i viken där jag köpte mina efterlängtade skor till avslutningen. Sen tog vi oss en sväng till Gävle. Jag hade inte jättemkt pengar eftersom jag redan hade köpt skorna för 550kr. Så jag tänkte köpa en skjortaktig grönvit-randig sak från Åhlens men den kostade 299kr å det var dyrt för mig just i den minuten. Jag hittade en gullig liten volangkjol från Gina Tricot ist för 149kr :) Bättre budjetpris må jag säga.. Julia köpte en blåvit randig body som även jag kikade på till en midjekjol men som jag aldrig köpte. Halvvägs hem säger Jullia att hon tänker lämna tbk den haha xD (Y)

När jag kom hem fixade jag lite att äta till mig och sedan kikade jag på Vänner. Nu kollar jag på lite disney-program xD och kikar runt lite på nätet. Senare kanske det blir en film om jag inte ska lägga mig tidigt eftersom det är skola imon, elr ja vi ska till kyrkan klockan 9 och sjunga med kören lite inför onsdagen. Sen ska vi på en avslutningslunch för niorna. Efter det slutar vi. Då har jag tid hos frissan klockan 3 men om jag inte hinner får jag gå med ruttet hår på avslutningen ;( Sen måste jag å Sofie in en snabbis till valbo för att köpa present till Magnus och Christina (våra elevhandledare) från klassen. Bara vi får in 20kr från alla som inte har lämnat så blir det jättebra! :) Efter det är det bara en dag som återstår, Den ultimata dagen så allt får ett slut ;( Såklart vill jag få sommarlov men efter det här sommarlovet blir inget som förr. Ny skola, nya vänner och ALLT! Tur iaf att jag har sökt precis samma som Sofie, Jenna och Bella :)

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0