Perfect

I måndags ändrades mina trökplaner till att jag åkte till Sofie en sväng innan vi åkte till mig. Vi hade skaffat lite gott till kvällen å sen blev det två avsnitt av Sex and the City innan vi kikade på en film, The perfect man.. Efter den blev det mkt mkt mkt prat, vi gick å la oss efter ett tag men då snackade vi vidare på vårt lilla samtal :)


Igår, tisdag.. vaknade vi runt 1 fast vi hade 8 larm på från halv 9:30 - 9:38. Funkade inte så bra de menmen vid 1 drog vi oss uppåt å käkade frulle. Då snackade vi ihop oss vad vi skulle hitta på under dagen och planerna blev att gå på bio för att se Sex and the City :D Den skulle börja halv 8 så vi fixade en massa hela dan. När filmen väl skulle börja köpte vi oss en varsin Coca Cola å jag köpte en marabou rulle medan Sofie redan hade en kexchoklad i väskan ;P Filmen var så sjukt bra så den måste ni bara se, skulle vara totalt självmord av att inte se den för det är typ en livsupplevelse kan man säga, elr nåt sånt.. :P Efter the movie drog vi hem till Sofie igen, där fanns ingen plats för oss verkade de som så efter en lång tid uppe på Sofies rum pallrade vi oss mot donken med en svindlande fart eftersom klockan var 10 i 12 å alla säger att de stänger 12. När vi kom dit visade de sig att de stängde 1 så vi kunde sitta där å käka vår lilla kvällsmat i lugnt å ro :D Vi satt där ända tills de stängde men när vi skulle öppna dörren för att gå ut så var den låst :S :P Det fick bli ett "låtsassamtal" på mobilen min för att låtsas som ingenting så där stod vi å snackade med ett spöke ändå tills ingen såg oss. Då kunde vi äntligen ta den andra utvägen (man vill ju inte skämma ut sig xD) Efter donken blev det mest snack å sånt.

Idag vaknade vi åter igen för sent, halv 2 var klockan idag fast klockan var ställd på halv 10.. Vi ska skärpa oss nångång! ;P Vi käkade lite frulle å sen kom mamma å hämtade mig runt kvart i 3. Vi åkte till valbo för jag skulle kolla på mobil och present till Sofie. Jag köpte även med mig lite saker till mig: 1 klänning för 100kr från B.young (billigt kap) 1 blommig topp från H&M, 1 tygkasse från H&M, 1 armband från Glitter och en ring med en stor ros på från Gina Tricot :) Köpte ju även Sofies present men det kan inte avslöjas idag.. När jag kom hem slog jag in hennes paket och nu ska jag nog grabba tag i allt de göttiga från i förrgår :)

Kraamizaar ^^


Kommentarer
Postat av: J.b

hahaha, låtsas samtalet. Hahaha så typiskt er pullor ;D

2008-06-26 @ 00:54:12
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: E.

Tro mig, de är det (Y) ;)

2008-06-26 @ 02:15:36
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

hahahhaah såå jävla bäst va de ^^

eller va.. så gör vi ju JÄMT xD

2008-06-26 @ 10:11:28
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: E.

haha jag vet ;) Så sjukt kul när vi gör de xD

2008-06-26 @ 13:15:30
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: J.b

haahahahahah åååå ;D

2008-06-26 @ 18:22:34
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: E.

hahahah Jenna ;)

2008-06-26 @ 19:43:38
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0