Someone´s watching over me

I förrgår när Sofie kom hit drog i till ICA men jag hade glömt plånboken så Sofie fick bidra lite. På hemvägen mötte vi Elin och Alice så vi snackade lite med Elin. När vi kom hem till mig igen kikade vi på filmen Tretton, sen drog vi ut å hoppade lite studsmatta. Efter ett tag blev vi trötta och gick in i lekstugan, då snackade vi en massa innan vi somnade i ett varsitt hörn av bäddsoffan.

Vaknade igår runt 12 och då drog vi in å käka frulle, vi var ensamma hemma så efter det sjöng vi massa HSM. När vi inte pallade sjunga mera så fixade vi ihop kebabkött, bröd å sallad mm. Vi käkade de sen badade vi lite bubbelbad och blev rena å fina :) Sen drog vi oss mot ÖB hah fast de spöregnade så vi blev något blööööta! Vi köpte varsina chokladbitar och sen gick vi in på ICA en sväng åxå för vi lära köpa Cheeze Balls och en tidning. Jag köpte Plaza och Sofie köpte Elle. När vi var hemma kikade vi på Tretton igen för den är så bra haha, sen kikade vi även på The wedding date. Den hade lite roliga kommentarer som man kunde garva åt. Vi kollade på Raise your voice åxå innan vi drog oss ut på en kort prommis runt kvarteret som inte var så speciellt kul men ah. När vi kom hem igen gick vi in i stigan och la oss. Jag tände ett ljus men släckte de efter bara en liten stund för då fanns de inget mer att göra så då somnade vi.

Idag vaknade vi runt 12 igen och då gick jag upp å fixade frulle som jag sedan tog ut så vi kunde sitta ute i solen som kom fram då och då.. De va lite småfåglar som bor ovanför oss som ville smaka så mamma fick hämta lite bröd åt dom stackrarna :) Vi tkt dom såg lite roliga ut när dom åt å höll på som dom gjorde så det blev en hel del blängande på dom. När vi hade käkat klart begav vi oss in igen. Då fanns det inte så mkt mera att göra så jag gick å tog bort lite efter oss, typ handdukar åså. Sen drog Sofie hem så nu ska jag städa ur mitt rum för en gångs skull, ÄNTLIGEN! Sen ska jag fixa lite i lekstugan åxå..

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0