Tomater

Idag har det vart en het dag, började dagen med att möta Sofie tjugo över 8 för att vi skulle köpa mat och fixa lite med hennes bokrecension på datan, sen skulle vi lämna in den och min oxå.. Vid 9 skulle man iväg runt Storsjön, men problemet var att man lära ha hjälm och Sofie hade ingen.. Så hon fick som tur va låna en av Julia M. Sen drog vi iväg och Jeffa höll oss sällskap fram till Trebo, då fortsatte vi på egen hand. Vi hade skitkul men det var asjobbigt! :P Vi hade köpt en risifrutti men vi hade ingen sked så vi kunde inte käka den föränn det var bara 8km kvar eftersom vi hittade en kiosk. Då var klockan typ 12. Sen 3 m efter kiosken fick Sofie punka så då fick Sven-Erik komma och hämta oss (en lärare som skulle rycka ut om något sånt där hände) Han skjussade hem oss till Sofie där hon hämtade badmadrasser, sen skjussade jag henne på min cykel hem till mig (med några stopp) :P Då käkade vi en minipizza innan vi hoppade i badet. Vi solade lite åxå för den delen och nu ser båda två ut som tomater hahaha! Kommer inte vara en härlig natt inte..  Senare kom Helena hem till oss och då käkade vi tacos, Sofie drog hem runt 7 tiden. Då städade jag rummet men de ser fortfarande ut som en svinstia där inne, är inte klar eftersom att Two and a Half men började vid 9. Sen ska jag skriva klart min beskrivning på mitt och Sofies NO-arbete. Redovisning imon..

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0