Saturday night

Idag vaknade jag runt 11, då gick jag upp å fixade iordning en macka, sen blev det en härlig dusch.. Efter det blev det mest att sitta framför TV:n eller sjunga lite här framför datorn :) Nu på kvällen tänkte jag ju åka iväg till Årsunda men det är ju ingen härifrån som vill åka + att vädret suger så nej jag stannar hemma :/ :P Jag ska ist va med Elin igen men jag vetinte vad vi ska göra ännu, jag vill ut men hon vill va hemma så jadu haha ;) Försökte dra med henne till Årsunda åxå men icke sa nicke.. Har nyss klätt på mig lite varmare kläder ifrån att ha suttit med shorts å linne hela dagen lång. Elin skulle hämta sin cykel på RC sen skulle hon höra av sig så då får vi se vem som vinner om vad vi gör ;P Har ju tänkt köpa en vibratone ett bra tag å igår när jag va hemma hos Elin hade dom en sån så den prövade jag, hahaha den va ju jätterolig å ha på sig, fast den låter om fan märkte jag men den verkar iaf vara effektiv ;) haha! Filuriga saker dedär (Y) Nä nu ska jag ta å invänta Elin..

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0