My life is full of secrets

Igår när jag kom fram till Sofie efter att ha käkat midsommarlunch hemma, så drog vi på dirren till ICA men de va ju inte öppet. Vi hade inte tänkt så långt men aah det slutade med att vi hamnade på macken ist. Där köpte vi cola, chips och choklad till kvällen. När vi kom hem till henne igen var det bara att dra på en gång igen för vi skulle åka med Micke å Sandra ner till Årsunda i Mickes bil å han ringde å sa att dom redan va framme så det blev lite hurry curry där.. Väl framme hos Jenna började Micke å Linus tända på grillen, inte så skickligt men de funka (Y) ;) Sen blev det grillning ON fast det gick väl inte fullt så bra men aah alla fick mat nångång på kvällen iaf ;) Efter maten blev det bl a GH, singstar, hockeyspel och en massa massa prat om allt mellan himmel och jord. Senare blev det även strandbaden en stund där vi träffade på bl a Mickis, Lumpan, Sköld och Jocke som hängde med hem till Jennas house sen. Då belv det ännu mer GH och singstar tills nåra drog hemmåt.. Vi som stannade forts. såklart och det blev en duell mellan tjejerna och killarna på singstar (nästan, de va 3 å vi var 5 så då fick tydligen Evve vara med killarna) Först vann killarna å Evve men det var ju bara uppvärmningen för oss xD haha! Sen utklassade vi dom totalt åxå. Så det blev jämt där på slutet ändå :) Sen va klockan typ halv 6 så då fanns det inget mer att göra och vi tänkte få oss en härligt lång skönhetssömn i LUGN OCH RO medan killarna körde sitt GH där nere..

Den sömnen vi fick varade i en timme ungefär, typ halv 7 stormar Micke in å skriker att alla ska upp elr va fan han skrek. Alla gick upp förutom jag å Evve som låg kvar en stund fast utan att somna. När vi kom ner var det full vart med GH igen, börjar tröttna på dedär jäkla ljudet nu :S :P Sen körde typ alla plump elr nåt medan jag låg å sov i soffan. Vaknade av att nån skrek, Emeeelie vi ska till ICA!! Vid 10 drog vi iväg till dit för å köpa frulle men det öppnade 11 så hungriga som alla var gick vi tbk till Jenna med svansen mellan bena xD :P Typ halv 11 åkte jag å Evve hem till henne för båda var så jäkla trötta å jag hade pissont i huvve eftersom vi varken hade käkat elr sovit :/ Hemma hos Evve åt vi mackor innan mamma å pappa kom och hämtade mig.

När jag kom hem gick jag in å la mig i mitt rum å kikade på en film, elr jag såg typ början iaf. Sen somnade jag å sov till 4 typ. Då gick jag ut å la mig i solen även fast de blåste förjävligt, somnade i omgångar därute åxå och nu är jag rätt så pigg.. Nyss kikade jag på filmen Liar Liar :D Medan gjorde jag en lätt baspedikyr och basmanikyr frö att lyxa till helgen lite. Imorn blir det nog en ansiktsmask å lite såntdär så man slappnar av för jag är så sjukt stressad fast jag vet itne för vad.. Jag ska nog ändå ta å lägga mig snart men jag funderar på å köra en liten träning först med min tränings DVD, Hollywood Workout. Det är Britneys och Jennifer Lopez tränare Nancy Kennedy och Bobby Strom som har gjort den. Aja nog om det nu ska jag köra det, sen sooooova i 100 år.

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0