Muuuller

Nu grönskar åskar det i dalens famn, nu doftar äng och lid regn å sånt..

Jajamensan! Nyss åskade och blixtrade det som fan, jag som verkligen hatar sånt. Om jag är ensam som jag nyss va så är jag skiträdd xD men om nån är hemma spelar det nog inte så stor roll. Vaknade runt kvart i 1 idag för jag va så himla trött. Då knäppte jag på TV:n och kikade på lite usla program medan jag åt en skål med fil och musli. Efteråt började ju det dåliga vädret så då stängde jag av TV:n och gick ner till datorn ist. Jag har typ sjungit större delen av dagen och inget speciellt har hänt. Senare ikväll ska jag till Sofie men vet inte vad vi ska göra förnå än.. Mina grannar tar studenten idag åxå, Anne och Cattis. GRATTIS TILL DOM! Fast det var väl inte den bästa dagen att åka runt å skrika att man har tagit studenten eftersom allt muller överröstar dom :(

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0