Like a Star

Idag gick jag upp vid 10 för att inte slösa bort dagen, den började så fint så å solen sken som fan, men när jag hade slängt på mig min bikini och hade en tidning i handen för att dra mig utåt kom de otroligt fula molnen.. De förstörde min dag så sen blev jag inne resten va dan för att kolla på usla TV-program :/ Sen kom jag å tänka på en sak, fatta hur mkt tid i våra liv vi slösar bort på att ha tråkigt.. Asså lixom det är ju hur många timmar som helst som man inte har gjort ett piss på å bah suttit å drygat hemma när man kan ha gjort ngt helt annat. Aja nu snart kommer Helena hit å då blir det grillning och till efterätt ska vi käka en pannacotta som jag nyss gjorde :) Mumsigt! Ikväll klockan 9 ska jag kolla på Smekmånaden.. Imorn däremot blir det andra bullar, Årsunda ON med alla 9:orna om jag orkar då men som jag känner nu så ska jag dit, eftersom jag inte tänker slösa mer tid på att bara sitta hemma å ha tråkigt ;) Nu när jag läste Jennas blogg blev jag åxå sugen på att åka på en sommarfestival, asså jo jag vill! Jag å Sofie har även lite roliga stunder att se fram emot under sommarens gång eftersom vi har en del planerat :) Dessutom ska tjejerna i 9B tälta nånstans, grilla å bara leva livet ;D Hoppas även på att kunna träffa Emma å Johanna i sommar :) Skulle vara så otroligt kul!! Känns som att det kmr att bli en toppensommar som det verkar nu om bara vädret kunde hålla med!!

Kraamizaar ^^

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0