Hey now

I förrgår kväll var jag hos Sofie, vi kikade på Americas Sweethearts men blev störda av Jimmy och David som försökte sno vår cola, då la jag den på taket utanför Sofies fönster men det gled ner så mkt så vi var tvugna att gå ut å hämta den. Sofie smög ner när dom va där nere å jag höll utkik från fönstret. Gick inte så grymt lyckat, Sofie fick tag på colan och drog å gömde den med Jimmy hack i häl. Han hittade den efter typ 3 sekunder så då kutade han iväg och gämde den åxå :/ Efter det drog David å Jimmy iväg stolta som fan å sa att vi aldrig skulle hitta den. Men där vände turen, vi som är så klipska hittade den i en buske så sen njöt vi av den goda drycken haha! Den colan fick ett grymt äventyr kan man säga ;) xD som att det var viktigt, NEJ men nu vet alla det ändå! Då hade vi ju missat 30 år av filmen men den var bra ändå. Efteråt åkte Jimmy hem och David å Johanna drog hem till henne så vi slapp dom :D Vi kollade igenom massa kataloger och sjöng lite.

Vaknade igår nångång runt 11 tiden, då kilade vi ner och åt lite fil å sen sjöng vi å grejjade. På eftermiddan drog jag hem å kikade på matchen, Sverige - Spanien. Jäkla spanska folket som skulle göra ett fucking mål när det bara var sekunder kvar :S Faaaan! På kvällen drog jag tbk och då bakades det även en smulpaj med äppelfyllning, EXELENTE! (Y) Vi åt den medan vi kikade på en film, What women wants, elr nåt. Asbra men på dirren efter visste vi inte vad vi skulle hitta på så vi somnade pladask i soffan å sov där till 6 typ. Då gick vi upp å la oss ist.

Idag vaknade vi runt kvart i 1 med strålande väder :D Vi åt lite av vår paj sen dan innan, fin frulle dedär.. Sen blev det att dra hem till mig där vi hoppade stidsmatta och smaska i oss en hamburgare. Efter det åkte vi till Sofie och då hämtade jag mina grejer å efter det åkte jag hem nästan direkt. Ikväll kmr hon hit ist, vi ska sova i min lekstuga haha men jag måste röja ur massa solmadrasser å sånt först. Får se vad Gud har beslutat att vi ska göra då.

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0