Happy Birthday to You

Har legat å solat från 11 till typ 1, då gick jag in å klädde på mig min klänning som jag köpte igår sen åkte jag till Sofie.. Där var kalaset redan i full fart säger vi men vi satte oss å fikade lite men man blev så sjukt mätt på chokladsaken så vi okrade inte glassgrejset som såg så gott ut :/ :P Hon öppnade även mitt paket till henne som innehöll en blommig skjorta, ett lila depend-nagellack, en tygväska och en shimmer-bodylotion :) Får hoppas att hon gillade det! Hon hade ju fått en massa mer finfina grejer som hon verkade nöjd med åxå :D Efter vi hade fikad färdigt drog vi oss upp mot hennes rum där hon packade i dom sista grejerna för hon ska på cup fram tills på måndag nu.. :/ Sorgligt, kmr kännas konstigt att inte träffa henne på så länge nu.. :( LYCKA TILL ÄNDÅ Å VINN SKITEN! Hon åkte vid kvart i 4 typ å då åkte jag åxå hem. Nu försöker jag hitta på något att göra ikväll för jag pallar inte sitta inne å dega hela natten.. På lördag ska jag förhoppningsvis till strandbaden för å ha en "andra" avslutning :)

Kraamizaar ^^


Kommentarer
Postat av: J.b

förhoppningsvis?

såklart du skaaaa ;)

2008-06-26 @ 18:24:29
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: E.

hahaha jaa men ja! :P såklart (Y)

2008-06-26 @ 19:41:19
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0