Gävle City

Igår när jag kom till Sofie åkte vi till Palaia för att käka. Båda tog en varsin kebabtallrik, fin beställning där ;) När vi hade käkat klart blev det att åka till Willys för att köpa godis. Sen när vi kom hem drog vi igång med att sjunga lite HSM-singstar och sen lite andra låtar bara sådär ändå.. Efter ett tag satte vi igång en film, Just my luck.. Apabra fast man har ju sett den 300 miljoner gånger redan men ah.

Idag vaknade vi runt 11, vi fick panik för vi kom på att vi hade ju inget att ha på oss på avslutningen så vi började diskutera när vi skulle shoppa. Vi tänkte att måndag låter som en suveräään dag men sen när klockan var halv 12 så ringde vi våra nära och kära efter skjuss :/ Ingen lycka där så vi kände oss helt misslyckade :( :P Kvart i kom vi ändå på att vi skulle ta bussen, fast de kostar 30 jävla spänn. För mkt tkr vi men de lära ju bli så. Bussen gick ju klockan 12 så det blev lite brådis där.. Vi slängde på oss kläder, sminkade oss fort som fan och tog väskan i handen å sprang iväg till resecentrum. Bussen hade precis börjat backa ut när vi klampar in å ställer oss där som två fån. Vi hann iaf med bussen ändå som tur va, men det fanns inga platser så vi fick stå å löka vid utgången :S När vi kom fram bar det av mot alla affärer, när dagen började dra sig mot sitt slut så käkade vi på donken för vi hade varken käkat frukost elr lunch än. Båda hittade under dagen iaf en varsin klänning. Sen köpte jag ett skärp att matcha till klännignen och Sofie köpte skor. Jag skulle åxå köpa skor men mina fanns inte kvar i Gävle, ska ta mig en sväng till Crispin i viken ist.

Vi kom hem runt 5-tiden, då drog jag hem nästan på en gång.. Ska snart dit igen antar jag men ah får se! Annars blir det väl datorn och filmer natten lång.

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0