Filmtime

Idag vaknade jag runt 1 å då såg jag på vädret att det skulle bli en innedag så jag gick ner till datan å skrev lite med Elin.. Sen runt 3 fick jag för mig att städa rummet efter typ 70 år.. Jag plockade även ur garderoben så jag tog bort 2 stora högar med kläder men det ser ändå typ likadant ut xD hahaha! Jag dammade å fipplade lite med olika saker i rummet å blev klar NU för typ 5 minuter sen :S tog hela dan dedär :( :P En stund där imellan käkade jag pizza åxå med mamsen å papsen, det blev från Tony´s och jag prövade nå nytt med skinka, salami, fetaost och lök på sen blev det tzatziki på sidan om.. Genova hette den å den blev en ny favvo kan jag lova :) Nu är jag småförkyld åxå bara för att jag städade så mkt å det va så dammigt överallt :/ Fyyfan! Men jag tänkte avrunda kvällen med en film elr två innan mat å sov-klockan ringer att det är sovtime ;) Har lite chips å sura bilar kvar från helgen så dom kan jag fetta medan jag kikar på film :) Ha en bra kväll allesammans!!

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0