Jump and hold your breath

Igår åkte jag till Sofie ändå.. Vi sjöng och sjöng, sedan gjorde vi en smulpaj med massa hallon som vi åt till en film, The 40 year old Virgin. Skitbra men båda somna efter vi hade ätit klart av pajen. Den gick vi upp å la oss. Vaknade runt halv 12 idag. Tänkte dra ner på stan eftersom jag måste köpa mina skor och Sofie skulle köpa en ny avslutningsklänning. Men bara för att vi var i tid till stan innan 1 för en gångs skull så hade dom inte öppet alls. Annars ska dom ha öppet till 1 men nejdå! Så det blev en tripp hemmåt igen.. När vi kom hem sjöng vi lite och mojsade. Höll på å somna för jag va så jäkla trött. Jag drog hem runt 4 tiden..

Då hade Helena och Daniel precis kommit så jag hälsade för första gången på Daniel. Vi fikade lite med rabarberpaj som pappa hade gjort iordning och sen drog jag ner till datorn. Kikade lite på TV och så. Inte så mkt att göra nu men nyss läste jag ett läskigt kedjebrev om nån tjej som kommer lysa med röda ögon ur min garderob så nu tänker jag inte sova nå mer på ÅR OCH DAG! Aja klockan 9 ska jag se en film med Jennifer Lopez, Kärleken checkar in.. Sen ska jag väl göra ngt annat haha!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0