Bling

Hejsvejs.. ! Idag har jag spenderat den största delen av dagen utei solen, det var inte alltid sol men jag njöt av varje sekund den visade sig uppe i de blååå. Kanske inte fick så mycket till färg men härligt var det ändå :) Där imellan käkade vi lite grillmat med morfar och sen blev det jordgubbar å glass :D Nu sitter jag å skriver med Jenna å vi har en liten snilleblixt på G tjejer i klass 9B :D xD

Ikväll ska mamma å pappa hämta Helena på Arlanda eftersom hon har varit i Bulgarien.. Då blir jag alltså ensam nåra timmar å då blir det troligtvis en film elr nåt vet inte än. Jag vet iaf att jag inte orkar göra ett piss, är helt slut fortfarande men det kanske blir en liten träning igen ikväll ändå..

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0