Återfuktning

Har nyss käkat kinamat, stekta nudlar med kyckling och grönsaker blev det. hah skitgott! Före det blev det lite spa-aktiviteter för mig. Efter en hel dags solning behövde min hy och mitt hår lite omvårdnad kände jag ;)  Jag började med en ansiktmask som återfuktade, sedan tog jag mig en lång, varm dusch då jag körde lite kroppspeeling, benrakning och hårinpackning för torrt hår. Sen blev det barnolja för kroppen och en vanlig återfuktande ansiktskräm. Härligt härligt! Senare ska jag städa rummet å göra klart min bokrecension om Linas kvällsbok. Sen imon är det friluftsdag ist för skola så då ska jag och Sofie cykla runt Storsjön. Börjar 9 och slutar då man är klar, vilket tar nåra timmar. Blir säkert ett elr felra glasstopp efter vägen om jag känner oss ;) Sen blir det väl solning för min del, får väl se .. Hoppas iaf på finfint väder eftersom jag å Sofie har planerat att bli bruna på cykelturen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0