American P.P

Har vart en underbar dag idag, började vid 8 med att städa skåpen. Sen drog jag å Sofie och redovisade vårat NO arbete som var en vacker vulkan :) Tyvär har jag ingen bild men den blev super och redovisningen gick prima. Vi ställde oss bah å babbla på som grisar och vulkanutbrottet fungerade asbra :D Efter redovsningen drog jag till kören med Jenna, medan Sofie hade ett prov. Då körde vi alla avslutningslåtar å övade.. Sofie kom i slutet och efter kören stack vi hem till mig å käka glass, det blev vanilj och chokladglass + hallongräddglass m. krossad choklad.. Apagott! Efter det åkte vi vidare till henne där hon bytte om å sen blev det American klockan 1 där vi mötte hela klassen. Jag å Sofie åt kebabtallrik, vissa åt pizza medan andra åt taco-buffé.. När vi hade ätit klart tog jag å Sofie en sväng nere på stan för å bah kika lite. Då hittade jag en svart klänning på barnavdelningen som jag köpte för 149kr på Lindex. Får se om jag har den eller nå annat imon. Nåt lär jag väl ha när man ska till sthlm, kan ju inte vara utan kläder precis. Efter stan åkte vi hem till mig igen och kikade på TV eftersom vi båda är brända så tänkte vi passa oss för solen lite idag. Senare när pappa kom hem käkade vi makaroner och köttfärs från tacosen igår :P Hon drog vid 10 över 6. Klockan 8 börjar Gossip Girl och sen äre Desperate Housevifes på TV som jag ska se.. Har även beställt tid hos frissan idag, ska dit på tisdag klockan 3 med Sofie för hon ska förmodligen åxå dit. Jag ska iaf klippa topparna, färga och slinga :)

TAGGA STOCKHOLM IMON!!!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0