A wonderful place on earth

Vaknade halv 9 idag av en läskig mardröm :S haha! De va nån galen tjej som försökte bita av mitt öra xD haha åså va ja typ med i SAW :S fyfaaan! Aja jag vågade inte somna om så jag gick upp och la mig i soffan ist för att käka lite frulle som bestod av en mini-yogurt för ja palla inge mer. Efter frullen och lite usla TV-program slängde jag på mig bikinin och drog ut i solen, jag har varierat mellan solstolen och madrassen, har även badat lite ;) Gick å tog mig lite glass därimellan åxå.. Var sjukt varmt ute, ca 30grader i skuggan och 50grader i solen ;P Jag klarade inge mer vid 3 så då drog jag in men jag har fått mig lite färg ändå.. Då kollade jag på 7th Heaven och Gillmore Girls innan jag drog ner till min älskade datte.

Ikväll ska jag till Sofie, jag ska sova där som vanligt men vi ska fira nationaldagen med att gå ut å käka.. Man måste ju fira de svenska folket lite iaf ;) Sen blir det väl film och sjunga hur mkt som helst kan jag ana. Ska snart duscha, sminka mig å sånt så jag kan dra till henne strax..

Kraamizaar ^^

SVERIGE ÄR VARMAST I HELA EUROPA JUST NU!! :D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0