A little bit of Sunshine

Värmen närmar sig mer å mer..  Låg ute i solen idag efter att Sofie hade stuckit hem. Det var jätteskönt att äntligen kunna ligga och verkligen känna att värmen brännde på hyn. Jag gick in igen runt halv 5 å då blev det mat, pasta med nån sås. Efter det blev det lite städande i rummet å en massa TV-tittande. Lite senare på kvällen käkade jag lite jordgubbar å glass :) mumsmums! Nu sitter jag här å letar efter en najs mobil på nätet. Måste hitta en ny så snabbt som möjligt känner jag för mitt batteri ballar snart ut totalt.

Imon ska jag ligga ute i värmen om det är fint väder annars kanske jag tar mig en tripp ut i världen med en rolig vän. Om det inte är världens regn å åska då :/ Isf vet jag inte vad som händer. Nä nu ska jag fortsätta kika runt lite..

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0