Candyman

I helgen har jag mest varit med Sofie, vi har spelat kort, kikat film å bah fettat ;) härligt härligt! Igår när jag kom hem från Sofie tog jag mig en dusch innan jag åkte iväg till Jennie där jag var med henne, Mickis å Evve. Dom satt å spelade kortspelet 500 när jag kom men när dom inte orkade spela mera så körde vi nå kul frågespel. Hahaha man gjorde ju bort sig hela tiden särskillt när Evve trodde att Mount Everest va SVERIGES högsta berg xD haha! Aja efter det snackade vi mest å sen drog vi till mig för ja skulle byta om eftersom vi åkte till Napoleon å käkade. Första gången för mig faktist men jag åt en grilltallrik som var supergooood! :D Efter det åkte vi vidare till ICA där vi köpte massor massor av frukt å lite godis till kvällen.. Träffa även Elin där :) Väl hemma hos Mickis plockade vi fram alla frukter å körde igång med skärandet, fruktsalladen vi gjorde blev asgod (Y) När vi va mätta å belåtna gick vi ut mot studsmattan å körde rullgrejs å andra knäppa lekar ;) Sen orkade vi inge mer å myggen bah drygade så vi gick in igen där vi valde lite filmer som vi tog med oss hem till mig. Det blev en film som jag inte kommer ihåg namnet på riktigt men den var superbra med Brittany Murfhy i huvudrollen :) Efter den filmen lära Jennie hem för hon skulle åka till Gävle å shoppa dan efter den saken :( jag vill åxå SHOPPPPA! Ah men Mickis Evve å jag började sjunga singstar å snacka en massa å när klockan kom mot halv 6 gick vi å la oss å somna väl runt 6 - halv 7..

Idag vaknade vi runt 1 tiden å då plockade vi ner massa frulle å satte oss för att kika på film, Säg att du älskar mig blev det! (Y) Sen drog även Mickis hem så då var det bara jag å Evve kvar. Vi har kikat på lite gamla filmklipp som vi spelade in förr å såg lite miffade ut men ah sånt får man ju leva med! :) Nu ska vi fortsätta leva livet..

Gårdagens å dagens kommentar: Did you fart? hahahahaha!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0