This could be the start of something new

Vaknade halv 11 idag av att Helena kom in å drog av mig täcket, jag sa att om det va fin väder så skulle dom väcka mig halv 11 så det gjorde dom.. När jag kom ut stekte solen så man nästan dog men efter bah en liten liten stund kom det massa moln så då tänkte jag passa på att skriva ett litet inlägg så ska jag ut igen när solen visar sig igen. Senare ikväll kmr som sagt Soe hit så det ska bli riktigt kul för det va faktist nåra dar sen vi va nu, de va i onsdagså nu äre lördag så att aah det va längesen.. Vi ska väl kika på massa grejer å sjunga truten av oss :)

Kraamizaar ^^


Kommentarer
Postat av: J.b

Kom ihåg att fråga lille sofie om hennes föräldrar kan ringa thorens ;D

2008-07-19 @ 14:29:44
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: E.

jag har frågat men de är samma sak där så att aah :/

2008-07-19 @ 14:48:00
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0