Somewhere over the rainbow

Today klev jag upp vid halv 11 då klockan ringde så jag inte skulle sleepa bort dagen.. Då va Helena här så jag gick ut å höll mamma å Helena sällis vid poolen men molnen drygade så det va bara att gå in igen efter 1 timme typ :( Då fixade jag lite granna å hjälpte mamma att fixa till en kruka xD Senare på eftermiddan åkte jag iväg å mötte Sofie å sen drog vi ner på stan för att fika å hade bra :) Marangoni skule stänga om 1 min när vi kom dit så det fick bli Selmas ist.. Vi hade ju egentligen tänkt oss chokladboll å cola typ men det fick bli en kycklingsallad för dom såg så goda ut. Dom va rätt goda förutom att kycklingen smakade fisk. Vi fick typ 1000 garvanfall så alla trodde väl att vi skrattade åt dom xD :P Aja efter salladen gick vi runt lite å snackade å satte oss på en gräsplätt utanför ICA Maxi.. Innan vi gick till Sofie hann vi köpa med oss en varsin Magnum mandel åxå ;D mumsigt!

När vi va hemma hos Sofie käkade hon lite tacos å packade för hon skulle åka till Boänge sen.. När hon va klar åkte hon dit å jag hem till mig. Då käkade jag lite grillat å nu ikväll tänkte jag ha film-maraton om jag orkar :P kanske bara blir 2 men jaja de är fler än 1 iaf ;)

Kraamizaar ^^


Kommentarer
Postat av: /SB

riktigt kul dag vi hade emelie :D

2008-07-15 @ 02:16:31
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: E.

hihi japp som fan :) å ännu roligare får vi så fort vi packat tältet å drar iväg you know ;)

2008-07-15 @ 02:21:22
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

haha ofc kommer bli det bästa :D

2008-07-15 @ 14:43:17
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0