Ruiz de la Prada

Okej så nu kan jag fortsätta med bloggandet igen..

I torsdags då vi skulle hämta upp Johanna på tågstationen i Gävle fick vi ett sms när vi satt i bilen, hennes tåg var 50 min försenat så det blev en tripp till Bolongen för mig Evve mamma å pappa.. När klockan hade tickat ett tag hämtade vi upp henne. Blev kramkalas innan vi satte oss i bilen :) När vi kom hem till mig var det svinhett ute så vi drog på oss bikinis at once å la oss på olika madrasser i poolen, flöt runt där hela dagen med lite glasspaus å matpaus. Jättehärlig början på våra dagar tkt vi å bah slappna av. Särskillt som Johanna hade suttit på ett tåg i ca 12 - 13 timmar :/ :P

På kvällen blev det en tripp till ICA å där mötte vi 2st personer som va lite komiskt pga lite grejs mellan oss tre ;) Senare blev det en till komisk grej så vi trodde att världen hade blivit övernaturlig elr nåt haha! Iaf blev det filmer, bland annat Fröken Sverige. Sen blev det lite av att sjunga åxå å vi kunde ha högt som fan eftersom vi va ensamma :)

fredagen hade vi klockan på 10 för vi skulle åka till valbo tänkte vi. Vi tänkte ta halv 12 bussen men vi kom på att vi kunde ta halv 1 bussen ist. Men efter att alla tog 30 år på sig. Nämner ingen särskillt bara att de va en platttång inblandad xD Så blev den halv 2 bussen. Vi sprang mot hållplatsen men det hjälpte inte. Aja när vi satte oss på bussen mot RC mötte vi en av personerna vi mötte på ICA dagen innan så det blev lite komiskt de åxå ;) Väl inne i valbo påbörjade vi vår shoppingdag med affärer. Efter en inte så lång tid köpte vi mat. Jag å Johanna åt mini-vårrullar å Evve åt en hamburgare å en äcklig dipp som smaka skit :P Efter några affärer till blev det glass å jag trodde att en av mina glasskulor var banan/choklad - smak men det va äcklig marsipan å ja hatar marsipan så det var inget bra köp :( Hann fika på Ikea en sväng åxå innan vi tog bussen hem.

På kvällen blev det filmer igen, min favvofilm Tretton å Se upp för Dårarna.

lördagen sov vi nästan ut på morgonen, den dagen bestod av att vi cyklade runt fram å tbk till stan sen en sväng dit igen för vi va hem å hämtade moneys så vi kunde ta en glass på donken.. Sen innan vi åkte raka vägen hem igen blev det ett stopp på en lekpark xD .. När vi va hemma blev det tacos å sen tog vi oss ett långvarigt dopp eftersom å eftersom de va rätt så kallt ute blev det grymt varmt i poolen som var ca 26 grader. Vid 6 tiden kom Johannas föräldrar å kidnappade henne från mig å Evve :( Hon skulle åka till Göteborg å kika på sin lillsyrra när hon spelade i Gothia Cup :)


Jag å Evve packade ihop å drog hem till henne. Hennes mamma beställde pizza åt oss å sen lämnade hon oss hemma själv :) Då blev det filmer, Smekmånaden å Hairspray med älsklings-ZAAACK! Efteråt blev det krig med en fästing som kröp på mig å sen hittade vi en till på golvet som hade sugit klart från katten. Den va apastor å äcklig så vi dränkte den i cola ;) Sen såg vi även en krabbliknande sak som va ball men uuuschig!

Idag har vi mest kikat på TV å filmer å slappat! Jag åkte hem runt 7 tiden å nu snart blir det nog film å fettsaker som jag har kvar sen helgen ;) Lååångt inlägg nu men håll ut ändå, Be Strong!

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0