It´s got to be Perfect

Idag vaknade jag å Evve runt 11 typ, då fixade vi frulle å tog ner de till TV:n å kikade på Honey sammtidigt som vi käkade :) Efteråt fixade vi lite å sen knäppte vi på I know who killed Me åxå innan hon drog iväg. Hon ska komma tbk senare ikväll å då ska vi maybee dra oss hem till henne å hämta lite av hennes stuff eftersom hon förmodligen blir kvar hos mej tills på söndag. Sen ska vi nog städa å grejja lite eftersom Johanna ska hälsa på oss imon :) Hon kmr till Gävle med tåget vid kvart över 9 typ så vi ska va där i god tid å hämta henne så alltså blir det inte en så grymt sen kväll idag antar jag. Å jag hade tänkt vara social under den tiden så det blir nog inte så mkt bloggande fram tills på söndag då.. Nä nu ska jag försöka hinna ta en dusch innan Evve kmr tbk..

GRATTIS MICKIS! <3 :D

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0