Holiday on the beach

Idag har jag å Sofie åkt med mina föräldrar till Lager 157 och shoppat, där fanns massor av skor, kläder, väskor, smycken elr ja ALLT fanns där! Vi var väl där från 11 - 17 ungefär.. Vi hann få med oss lite grejer hem åxå:

Jag köpte en tunika från Koola Anna och kilklackskor från Vagabond å Soe fick med sig en tunika från Second Female Night å ett par klackskor från Tiamo :)

Nu ska vi snart åka hem till mig å imon bär det av med cykeln kan jag säga, vi ska campa med tält fram till lördag å leva helt utan el haha.. Så alltså blir det inget bloggande föränn lördag kväll för varken mej elr Soe. Kommer att komma in massa massa massa bilder från dagarna sen så var berädd ;)

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0