Everywhere we go

Idag har det blivit en slappisdag med dator å TV fram tills jag å Sofie bestämde oss för en tripp till ICA eftersom båda var väldigt sugna på lite godis inför kvällen :) ovanligt, nej!

Vi träffades där runt 6 tiden å efter vi hade köpt vårat godis satte vi oss på en bänk utanför i 30 år å babblade som tusan, vi planerade massor inför resten av sommaren, massor inför nästa sommar och ännu mer massor inför framtiden haha :D


Jag kom hem ungefär halv 8 å då käkade jag lite å efter det blev det mest TV - tittande med mamma, vi kikade på en urusel film åxå som jag fick från en tidning förut, Förälskad Förvirrad.. Jag tkt mest man blev förvirrad så ja namnet stämde väldigt bra. Vi stängde av efter lite mindre än halva filmen eftersom ingen av oss fattade nåt av den å sen slog vi på American Idol ist :D MKT BÄTTRE! Nu ska jag fortsätta med planeringssnacket lite med Sofie för båda är grymt taggade för våra planer ;) (Y)

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0