Dripp Dropp


Idag hade jag klockan på halv 11 eftersom solen skulle visa sig idag.. Fick bara några timmars sömn eftersom de va nåra cp:n som hade bestämt sig för att roa sig ute på allas gårdar. När jag gick upp från datorn i källaren 3 inatt såg jag att det va nåra hos grannen men sen när de såg ut som dom gick så fixade jag mej klar för bädden å när jag kom tbk till köksfönstret såg jag dom springa från gården, lite senare såg jag en av dom kika fram vid poolen :S De va 3 st å dom va typ utklädda till påskkärringar såg de ut som. Aja vid halv 11 gick jag upp sen raka vägen ut i solen å där låg jag väl typ halva dagen å sen blev det usla TV - såpor dagen lång..

Nu på kvällen har jag kikat på Hajen 3, uuusch hatar hajar! Men nu tänkte jag faktist ta å göra mig iordning för bädden å ta med mig Plaza - tidningen dit :) Imorn väntar en dag med Sofie..

Kraamizaar ^^



Kommentarer
Postat av: Sussi

Harligt det ser ut! Om ett par veckor kommer jag hem och gor dig sallskap vid poolen :) Hoppas pa bra vader da.



Kram

2008-07-16 @ 14:24:42
Postat av: E.

jaa nu har det varit jättehärligt ute i nåra dagar, synd bara att vädret ska ändras imorn :( Men det hinner nog greja sig tills du kommer hem :) Kram!

2008-07-17 @ 02:06:59
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0