Make Up?

Smink är som en drog för mig. Hur många klara t ex av att gå till skolan/ jobbet utan smink? Inte jag kan jag säga!Pengarna bara förvinner så fort jagser något jag vill ha, jag lägger ut större delen av mina pengar åt krämer, smink, parfymer, hårgrejjer mm. sen går det åt till kläder och sånt. inget åt nödvändiga saker! Typ varenda tjej ÄLSKAR ju att shoppa, och de flesta är som jag, kan inte åka hem utan att ha köpt ngt. Annars känns det som om man har åkt in till köpcentret i onödan .. undra hur mycket pengar man skulle ha kvar om det inte fanns smink? ;) 

image48
 

Kommentarer
Postat av: J.b

haha mena, roligt att åka in till köpis utan att komma hem med nått? =S
ojoj vad skönt om det inte fanns smink, då slapp alla vara så utseende fixerade också =).

2008-01-29 @ 20:57:23
URL: http://jeanetteborjesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0