Trött som en Mört

Heeej :) Ikväll har jag åkt iväg till ica en sväng med lille vännen Sofie och handlat, sen åkte jag hem och kikade på Gossip Girl som är världens bästa program, efter det har jag typ bara suttit här vid datten och glottt :P Nu är jag hur trött som helst och borde väl egentligen gå o lägga mej eftersom att jag ska upp typ halv 9 imorn pga valbo med Soffepropp.. :D Då blire shopping på hög nivå kan jag lova, ska försöka hitta mej lite roliga fynd eftersom jag har sparat pengarna så duktigt i 2 hela månader :D ojojoj! Inget shoppande på 2 månader :O Trodde aldrig att det var möjligt för mej men visst vare de! (Y) :D Aja Natti Natti!

Kraamizaar ^^                                                                                        

Kommentarer
Postat av: bellis

gossip girl, är så sjuk bra! :) höh. fattar inte hur du kunde hålla dig i hela två månader!

2008-02-27 @ 22:21:29
URL: http://iiiiisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0