Sportlooov!!

Gick upp kl 6 imorse för vi började kl 8 mä praoen.. men redan kl 12 slutade vi och då åkte vi till skolan för att hämta nå papper om rymden som ska va klart efter lovet. Sen åkte vi hem till Sofiee och gick på dirren upp till hennes rum och började sjunga, sen fortsatte vi mä de fram till kl va typ 18:00 för då skulle jag hem o käka. O nu sitter jag här o väntar på att maten ska bli klar så att jag kan åka tillbaka till Sofiee, jag ska sova där the whole weekend!  Vi ska iaf va ensamma hela helgen så de blir väl passa på o sjunga och så och sen ikväll kl 20:00 ska vi till Jernvallen o kika på en match.. Sen bär de väl snabbt iväg till maxi och köpa godis så de fyller ut för helgen. På söndag händer något alldeles speciellt för oss.. men det är för tidigt att avslöja exakt vad ;) hihi :P

Kraamizaar ^^
image84

Kommentarer
Postat av: a.

talang står de på msn ;), ska ni sjunga ? :)

2008-02-24 @ 16:41:02
URL: http://annneliii.blogg.se
Postat av: emelie.

japp XD

2008-02-25 @ 12:14:49
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0