Plugg

Jag är helt slut i huvve nu o ja har kanppt börjat mä matten :/ har prov imorn, första timmen dessutom!! :/ Dan idag va rätt skön, iaf för mej o Sofie, vi gick första timmen (so) sen gick vi till Peo för vi skulle kolla om han hade ringt till en praoplats som han lovade oss igår att han skulle göra, han gjorde de när vi kom dit o dom sa att dom bah tog  emot en, o envis som vi är så skulle vi praoa tsm. Då sa han att vi skulle ta ledigt resten av dan o gå o fråga på ställen om dom tog emot praoelever.. Då gick vi från skolan för att leta.. Hitta inget bra men Sofies mamma ringde o då sa hon att vi kunde praoa där så vi ska kö hos henne, det är ett dagis. Sen hade vi ledigt o då gick vi till badhuset för att kolla när de andra kom dit oså för dom hade idrott där ;P .. Härlig Dag D!! :D Nu ska jag fortsätta mä mitt pluggande fram til åtta, för då äre Gossip Girl och det vill jag inte missa ;) nejnej! Efter D blire väl fortsätta igen .. :/

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0